neděle 22. května 2016

Už nevím co za nadpis...

No, po dvoudenním blackoutu se opět hlásím. Ne, neumřel jsem a dokonce mě to začíná bavit :)  Tak čím začít. Musel jsem vyměnit brzdový destičky. Čekal jsem že vydrží dýl, takže se budu muset po nějakých poohlídnout. Taky jsem konečně dorazil k moři. První den byl super. Našel jsem skvělý místo na spaní a povedlo se mi dokonce dostat k vodě. Ono to je totiž mimo oficiální pláže docela problém. Je tu hodně vysoký břeh. Voda má 12 stupňů, takže to bylo labůžo. Ráno jsem dokonce díky informacím od bráchy stihl východ slunce. Pak jsem se ale dostal do města a radost skončila. Nesnáším městský cyklostezky. Tady sice nebyly žádný kostky, ale jinak spousta lidí a málo místa. Po hodině jsem to vzdal a vydal se zpět do vnitrozemí. Sice byl pařák jako prase, ale aspoň se dalo celkem svižně jet. Vzhledem k tomu, že mi den předtím došla baterka a tudíž jsem neměl žádnou mapu, jel jsem pode rad domorodců směrem na Kiel. I přívozem jsem se svezl. Vysolil jsem za něj 4 Éčka, páč jsem kupoval u špatnýho automatu a místo lístku si koupil pobyt na pláži. Pomalu začínám zapadat mezi místní. Většinou mě mají za Švýcara a pořád chválí mou němčinu. Ono to chce pár dnů a pak to člověku jde samo. Zrovna teď  jsem  v kempu, nabíjím všechno co se dá (včetně sebe, mají tu dobrý pivo)  a dneska ksem se rozhodl udělat si takovej odpočinkovej večer. Už mám třetí tak radši přestanu psát...





Večerní koupačka



Žádné komentáře:

Okomentovat