sobota 14. května 2016

Tak už to začíná

Je jen otázkou času, než člověk na cestě začne potkávat zajímavé osoby. No a dneska se s takovými lidmi skoro až roztrhl pytel. Ono tady totiž moc lidí nejezdí. Možná tak pět za hodinu. Ale dneska to bylo jinak. A tak jsem si procvičil němčinu jako nikdy. Je ale vidět, že se časem zhoršuju. Chtělo by to nějaký opáčko... No, navzdory tomu jsem ohromoval ostatní cestovatele a cestovatelku svým plánem, poslouchal vyprávění o splavování Yukonu na kanoi a dokonce jsem byl obdarován jedním lahvovým. Celej den fučel vítr, ale díky spoluutrpení jsem už kolem čtvrté měl sedmdesátku a do sedmi jsem to vyšrouboval na necelých 89 km. Citelně se ochlazuje a prej má být ještě chladněji tak spím ve stanu. Zítra budu muset zneužít nějakou zásuvku, dochází mi šťáva v tabletu. Ještě dva tři dny a jsem u móře!  :)

bodlo...

Žádné komentáře:

Okomentovat