pondělí 30. května 2016

Tomáši, ty debile!

Horší ráno, než to dnešní, jsem asi ještě nezažil. Včera jsem úplně odpadl a v noci mě nevzbudil aniá déšť. Ráno jsem byl durch mokrej, včetně spacáku. Stan jsem měl samozřejmě hezky zabalenej a přidělanej na uni. Chcalo, foukal vítr jako prase, tak jsem šel radši k moři. Tam jsem si vinou vlastní nešikovnosti utopil svoje jediný boty. V obou rybník jako hrom, goretex negoretex. Vítr a déšť se stupňoval a já jsem myslel, že tady fakt zdechnu. Naštěstí brzo vylezlo slunko a mohl jsem
Západní pobřeží

Stromky tu fakt rostou šikmo




Výhled z mojí ložnice..,
začít sušit. Vypadal jsem jak exot. Soudím podle pohledů dánských řidičů. V obchodě se mi pvedlo sehnat plyn a tak jsem si udělal velkej oběd. Obloha se úplně vyjasnila a z té hrůzy zůstal jenom ten vítr. I přes několikahodinové sušení se mi povedlo natočit skoro 65 km. Sorry za ten text a obrázky, nemám baterku na to, abych si s tím hrál...

Žádné komentáře:

Okomentovat