pondělí 16. května 2016

Exkurze do bažin

Včerejší ráno jsem myslel, že mě trefí. Všechno jsem pěkně sbalil, načež jsem zjistil, že nemám mobil. Takže všechno zase dolů a vybalit. No nakonec jsem toho uličníka našel ve spacáku. Celej den neskutečně foukalo. Občas sprchlo a byla docela zima. Aby toho nebylo málo, ztratil jsem stezku a dostal se na panelku. Asi svacet minut jsem s ní bojoval, ale pak jsem to vzdal a šel pěšky. Po hodině jsem se dostal zpátky do civilizace, kde byla ale stezka uzavřena a prej že to mám objet - po panelce! Takže zase procházka. Tentokrát dvouhodinová. Cesta vedla mokřady v záplavové oblasti Odry. No nakonec jsem to zakufroval v kempu. Dneska ráno solidně pršelo a momentálně je sedm stupňů. Fotky nebudou, neboť foťák momentálně hltá watty.

Žádné komentáře:

Okomentovat