sobota 7. května 2016

Jako u móře

Po včerejší vydařené grilovací akci, kde nás Míla a Bětka zásobovali dobrotami, jsme se dneska rozhodli pro jízdu ve volnějším stylu. Vyrazili jsme až kolem třetí s žaludky naplněnými skvělým obědem. Jasně že všechno nemůže být ideální a tak jsem se málem poroučel k zemi. To když jsem si té kořeny zvedlé silnice všiml až na poslední chvíli. Seskočil jsem dost kuriózně, ale všechno v cajku. Pak jsem málem přejel nějaký děcko co mi vběhlo přímo pod kolo. Nikomu se nic nestalo, ale kolka dostala celkem pecku. Hlavně že jsem zvonil. Usmrkanci jedni... No a nakonec mi praskl další drát. Ale jinak v cajku. Marek si dneska opravil zaseknuté lanko přehazovačky a momentálně zkouší svoji novou hamaku. U Labe je hezky ;)








1 komentář:

  1. Rádi jsme vás pohostili kluci. A jelikož jste se projevili jako neremcající strávníci, tak máte dveře dokořán i v budoucnu.

    OdpovědětVymazat