pondělí 1. července 2013

Tak nějak všechno možný

O kolečko míň

Dnes byly oficiálně spuštěny stránky http://okoleckomin.blogspot.cz/, kde najdete info o našich akcích, jezdcích a taky se tam dozvíte, kdy a kde nás uvidíte.
V souvislosti s poslední akcí na dětském dnu v naší rodné vísce sem dávám odkaz na videjko, které samozřejmě najdete i na výše uvedených stránkách.

ODKAZ NA VIDEO

Experiment

Co se ankety týče, tak to vypadá, že zvítězí meta 120 km, což mi přijde tak akorát. Zlanařil jsem jednoho místního začínajícího cyklistu a včera jsem si ho proklepl na čtyřicetikilometrovém výletu. Bude to pro něj asi stejná výzva jako pro mě, ale s tím rozdílem, že on pojede na kole :) už se těším...

Takhle vypadá běžná přestávka na jižní Moravě :)

Trénink

Spalující vedra už jsou letos snad nadobro za námi (vím, jsem naivka) a vystřídalo je přiměřené letní počasí. Co to znamená? Najíždění kilometrů! Budu teď asi pár dnů jezdit někde kolem Novomlýnských nádrží, případně v NP Podyjí na jednodenní výlety. Kdyby měl někdo z Brňáků, Znojmáků, či lidí z okolí zájem, můžem se domluvit a vyrazit společně. Bude sranda, to je garantováno :)
Počítám s optimální denní dávkou do 60ti kilometrů. Možná víc.


Ultimate wheel

Trénink na tom modrém kole, co mi furt pije krev, jsem momentálně pozastavil. Nejvíc jsem na tom ujel cca. 30 metrů. Už mám chrániče od King Konga, které jsou daleko lepší než ty dětské fotbalové. Učím se jezdit tak, aby se to kolo tolik nezmítalo a celkem se to daří. Ale jde to pomalu...

Žádné komentáře:

Okomentovat