neděle 27. října 2013

Zpestření nedělního programu aneb mezinárodní uniturnaj

Následující události vezmu z mého pohledu. Tedy z pohledu absolutního nemehla, netrialisty a neflataře. Nemá cenu se totiž nějak rozepisovat, páč vše podstatné uvidíte ve videu, na kterém se právě maká o 106.
 
Na počátku stála pouhá dvě slůvka. Dvě slova, která dala do pohybu události, jenž vyústily ve skvělou akci. "Nepodnikneme něco?"
A bylo to. Zpočátku jen taková myšlenka sejít se a poměřit síly v pár disciplínách, která skončila u vybudování našeho vlastního singletrailu s překážkami a trialového hřiště.
Na internet byl následně pověšen plakát, který informoval (některé však ne, víme koho, že? :D ) pár lidí mimo naši domovinu o blížící se události týdne.
Kolem deváté hodiny jsem vyrazil k trati, abych zametl všechno to mokré spadané listí. Chvíli po mě dorazil Zbyněk, po něm pár našich "svišťů" a pak už se to tam jednokolkaři jen hemžilo. Nakonec dorazili dva chaláni ze Slovenska. Sešlo se nás celkem dvanáct. A mohlo nás být i 15, kdyby to všem klaplo.
Po pár cvičných jízdách se závod mohl odstartovat...

Offroad time trial

Trať včetně překážek stavěli kluci, když jsem byl v práci. Když jsem se tam pak byl podívat, hrůzou mi stouply všechny vlasy. Byl to opravdu náročný kus cesty.
Jak již napovídá název, jeli jsme terénní překážkovou dráhu. Jednotlivě, na čas. A nebyl jsem poslední, heč! Byl jsem druhý. Sice od konce, ale to nevadí :) Ani nevím, kolikrát jsem se poroučel k zemi.
Každopádně borci s 20" lítali jako střely sem a tam. Když jsem se nepotácel na jednokolce, pobíhal jsem okolo s kamerou. Tudíž jsem si místy mákl možná víc než oni...
Na místo činu se nám dokonce dostavilo pár diváků a dočkali jsme se i povzbuzování.


Závod

Disciplína, na kterou se těšili asi jen dva lidé. Já s bráchou, neboť disponujeme koly o průměru 29 palců :)
Hromadný start a trať o délce cca 750 metrů. Asfalt, šotolina, tráva, drny a pády.
Jak si na výletech pořád stěžuju, že je brácha pomalej, tak tady jakoby to bylo naopak. Nemohl jsem ho ani za Boha dohnat! Až když v lesní hrbolaté pasáži spadnul, tak jsem ho předjel, načež jsem spadnul já a on se opět dostal do vedení, které udržel až do cíle. Porazil mě vlastní bratr :) Hned za námi dojel Marek Tomeček s jeho dvackou. Moc rychlí jsme věru nebyli. Korunu tomu nasadil jeden klučina, začínající jednokolkař z Dyjákovic, který doběhl s jednokolkou v jedné a s botami ve druhé ruce. Pro dosažení cíle cokoliv :)

Flatland

Po krátké pauze na oddech a jídlo, během které stejně všichni na jednokolkách dělali psí kusy, započala další disciplína. Flatland, čili souboj dvojic v tom, kdo udělá hezčí a povedenější trik. Opět disciplína, ve které jsem schopný asi jako pes v raketoplánu.
Pro mě naprosto nepochopitelné kousky podobně jako tehdá v Pelhřimově. Utkal jsem se s bráchou, opět s nepořízenou. Však já mu to přeju :)

 

Trial

Zbyňa vytáhl z garáže pekelnou mašinu a dovezl nám palety a všelijaké haraburdí, které jsme shromáždili předešlé odpoledne. Postavilo se pár překážek a mohlo se začít s trialem.
Opět jsem šel společně s bráchou a Zbyňovým bráchou. Marek mi ochotně půjčil svou dvacku, takže jsem tentokrát nebyl v beznadějné situaci. První překážka - klacek - v pohodě. Druhá překážka - přejezd úzkého trámu - asi napošesté se mi to konečně povedlo. Třetí překážka - výskok na paletu - párkrát jsem upadl, ale když už se mi to konečně povedlo, šlo to až podezřele hladce. Čtvrtá překážka - skok do dvou pneumatik a nazpátek - se smrtí v očích jsem to jen tak zkusil a zjistil jsem, že to není nemožné. A nakonec se to povedlo, což byl můj absolutní tiumf a na nic většího jsem se už nezmohl a ještě dlouho nezmůžu :)
Pro kluky samozřejmě žádná výzva. Ale aspoň jsem porazil bráchu, který zdolal o jednu překážku míň chichi :)


Celá akce končila až za pozdního odpoledne společným focením. Poté jsme se rozloučili jak s kolegy ze Slovenska, tak i s párem, který se za námi přijel podívat až z Třebíče a od nichž máme taky veškeré fotky. Díky. Díky všem za vydařenou akci a těším se na další!




Výběr těch nejlepších fotek můžete vidět na našem Facebooku. Bylo jich přes 500. Věřte, že nebylo lehké je protřídit...

Těšte se na video!


Žádné komentáře:

Okomentovat