pátek 24. června 2016

Utíkám do hor!

Verze 2.0


Můj nejlepší zdroj vitamínu C


Mapa to vzdává

Moje kuchyň

No snad teď nepřijde ta Valhalla:)
"Vy jste student?" "Ne, já..." "Tak jste milionář!" Ale to ne, já jsem..." "Tak syn milionáře?" "Ne, jsem nezaměstnaný." "COŽE?!" To je jasný, že to ti autotiristi nechápou, když za půjčení auta solí těžký prachy a každou noc zalezou do hotelu. Prej milionář! Ta paní před obchodem mě fakt pobavila. Po krátkém oddychu v horách, kde foukalo tolik, že jsem si moc nezajezdil, jsem se vrátil zpátky na jedničku. Hrůza. Dva kamiony mě minuly tak těsně, že od té doby vždycky radši zajedu úplně do krajnice do těch sraček tam, než abych se nechal smést. A preventivně si zakřičím na kuráž. Oni kamioňáci se tu s tebou nemažou. Nebudou se za tebou plazit jako v Německu. Oni se vejdou. Vždycky. Takže jsem se opět rozhodl, že na té jejich Ring road nechci chcípnout a zase utekl do hor. Krásná silnička, minimální provoz. Tolik se mi to zalíbilo, že jsem se ubytoval. Vodu jsem natankoval z vodopádu a bylo mi hej. Kdyby ta brzda uměla mluvit, úplně si dokážu představit, co by mi po tom sjezdu říkala. Dostává zabrat holka. Někdy bych si přál mít dvě. Kuskus jsem vyměnil za rýži. Mají tady speciální ptáky. Jsou srandovní. Jeden zpívá"piča piča piča" a druhej zase"kurva kurva kurva" to přísahám. :) pak tady jsou ještě tací, kteří vydávají stejné zvuky jako ta písnička o rituálu obětování pračky z Páru pařmenů. Divný.Mám před sebou dvacet km štěrkové cesty. Polykám prach. Ale dobrá zpráva, včera jsem se vykoupal. V obyčejné vodě, ne v termálním pramenu. Bylo deset stupňů a vítr. Úža zážitek, už nikdy to neudělám:) ale neboj, všechno jsem to natočil na kameru, takže to uvidíš ve filmu.

Žádné komentáře:

Okomentovat