pondělí 27. června 2016

Došel cukr

Čeština!
 


Užívám si jarní pampelišky

Nakládám víc a víc

Indián Špína :)
Po odpočinkovém dnu, kdy jsem ležel ve stanu a čekal až ustane déšť, jsem zase zpátky v sedle. Z domova jsem zasypáván zprávami, že jsem byl v Máme rádi Česko, coby soutěžní otázka. To člověka potěší. Co člověka nepotěší, tak fakt, že silnice na severu vůbec nejsou tak klidný, jak o nich všichni básní. Tři dny nazpátek, to když fučel další cloumák a můj postup byl 26 pěších km, jsem to byl nucen zakufrovat pod mostem. Provoz jako prase. Jedno auto za druhým. Zlatá Vysočina. Vítr byl tak silnej, že v nárazech to nešlo ani tlačit, páč se mi protáčela sedlovka. K tomu všemu jsem zjistil, že to město na mapě je pět baráků, natož pak nějakej obchod. Už jsem potřeboval doplnit zásoby a nejbližší město bylo sto kiláků. Pochodem ve větru tři dny. No nakonec to dobře dopadlo a moje maličkost teď sedí před obchodem a čeká až otevřou.

Žádné komentáře:

Okomentovat