sobota 12. ledna 2013

Je to doma!


Pomaloučku polehoučku jsem začal stroj přizpůsobovat pro delší trasy. Včera přišlo sedlo, sedlovka a dokonce i skvělé tričko navržené kolegou.
Na první pohled sedlo působí skvěle. Vzlhedově nemá chybu, čemuž vděčí za černé nárazníky, které jsem vyměnil za původní. Neměl jsem dosud moc času ho řádně vyzkoušet, ale těch pár kilometrů jsem pociťoval značný rozdíl oproti klasickému sedlu řady cross. Uvidíme co to udělá na delších výjezdech....

Vpravo původní sedlo a vlevo sedlo nové. No není k sežrání? :)

Prasklé madlo na původním sedle bylo vyměněno. Váhový rozdíl mezi oběmi variantami je minimální. Sedlovka má nastavitelný úhel sklonu, což je skvělé, neboť jsem na tohle zvyklý z kola, kde jsem s posedem dost laboroval než jsem se dopídil nejideálnější pozice.

Další skvělá věc je triko, které navrhl kolega z našeho jednokolkového "gangu". K tomu nemám co dodat. Prostě super!

1 komentář: