čtvrtek 9. června 2016

Malbik endar

A nebo tak nějak. Víš co to je? To je islandsky"konec asfaltu". Pro mě to dneska znamenalo 30 km pěšky. Musel jsem překonat horský hřeben. Druhý za dva dny.. 18% sklon je tu normálka. Ale i tak jsem dal skoro 60. Celkem mám na kontě 110 islandských km. Tady vůbec nejsou zadarmo. A to mám krásný počasí. Islanďani takový nepamatujou. Na trajektu jsem si udělal pár přátel a už i na tom podivným ostrově se začíná šuškat o Onewheelmanovi. Potkal jsem nějaký Čechy a vyžebral od nich jídlo. Číňani mi zase dali vodu. Trvali na tom. Tady s vodou není problém. Každej potok je pitelnej. Toho samo hojně využívám. Tma tu teď neexistuje a tak ztrácím pojem o čase. Teď tu padla tak hustá mlha, že jsem to pro dnešek zabalil. Praskla mi tyčka od stanu tak teď bydlím spíš v kusu hadru než v Jurkovi. Ráno se na to mrknu a uvidím co s tím. V té největší prdeli světa tě zklame technika...
2 stupně Celsia a"výhled " z vrcholu hory



Instantní mlha

Ach jo...

1 komentář:

  1. Podle fotek to nevypada na jizni Norsko ... tys asi vazne nekecal! A pamatuj - pokud by vybuchla sopka, nezapomen se skrcit a prikryt.

    OdpovědětVymazat