čtvrtek 2. června 2016

Další etapa u konce...

Dneska jsem dojel do Hirtshalsu. Je to přístavní město, ze kterého mi pluje ta veliká mašina. Cesta sem nebyla jednoduchá. Dánsko je hodně větrný. Samozřejmě foukal většinou boční vítr. Včera tu začlo být hodně horko. Prej to tady není moc obvyklý. Na Islandu je prej ještě spousta sněhu a 20 m/s je běžnej vítr. Jestli ti tohle číslo nic neříká, tak je to něco kolem 70 km/h a to je teda nářez. Včera se mi při nasedání stala nemilá věc. Zakopl jsem o pedál. Ihned se mi vybavila ta scéna z cesty do Bratislavy, ale naštěstí se mi povedlo jednokolku přeskočit. Odnesly to jenom nosiče. Pár ran improvizovaným kladivem to napravilo. Ponožky mi i přes každodenní praní smrdí tak, že víc to už snad ani nejde. Na palci pravé nohy se mi udělal nějakej hnus, to když nehet protrhl kůži. Jsem v kempu a zítra si půjdu prohlídnout přístav a koupit lístek. Je tu pár cyklocestovatelů/ek v mezinárodním složení, takže to určitě bude ještě zajímavý. Dny jsou tu hodně dlouhý a ani v noci nebývá úplná tma. Dneska ráno mi asi metr nad hlavou lozila veverka.
Doposud největší trajekt, na kterým jsem byl


Musím se zbavit blbečkovskýho opálení

Záloha na Island

Žádné komentáře:

Okomentovat