středa 26. února 2014

Novinky

Tak trošku jsem předělal stránku pojednávající o krámech, které s sebou potáhnu. Doufám, že už na seznamu nic nepřibude...
Co se el. trasy týče, jsem v půlce. To datlování mě děsně nebaví, ale snad to do těch zbývajících dvou měsíců stihnu :)
Ještě bych mohl prozradit, že se chystám na test nové součástky. Dalo by se říct, že pro účely výpravy zcela zásadního udělátka...

Jinak občanské sdružení O kolečko míň, tedy naše unibanda, má zbrusu nový plac na blbnutí. Zde pár fotek z výstavby...




Unihokej je jediná věc, při které má podle mě smysl sedat na dvacku. Ale přiznávám bez mučení, že dvackaření s hokejkou v ruce a honba za kulatým nesmyslem mi vůbec nejdou...

3 komentáře:

  1. ja som momentálne riešil pokus so zmenou tvaru sedla, vyrovnával som zakryvenie sedla, ak to umožní počasie,tak to cez víkend vyskúšam. vraj by to malo byť pohodlnejšie a menej tlačiť do rozkroku.
    nerozmýšľal si nad takouto úpravou pred svojou veľkou cestou?
    čítal som aj také šumy, že vraj aj jednokolkove firmy majú uviesť rad plochých sediel.

    igor

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm, tohle by mě teda nenapadlo :) Snad ti to pomůže.
      Loni na jaře jsem si pořídil dálkařské sedlo od QU-AX (Air saddle), které je sice celkem dost prohnuté, ale ve srovnání s klasickým crossovým sedlem o dost pohodlnější. Nastavitelná sedlovka taky dělá svoje. Mám to udělané tak, že na uni sedím víc na zadku. Takže rozkrok je relativně v klidu. Samozřejmě že po šedesáti kilometrech už tak v klidu není... ale dá se to.
      Nejsem velký fanda plochých sedel. I na kole mám cosi "prohnutého" s gelem uvnitř.
      Na čemže to vlastně jezdíš? Taky 29"?

      Vymazat
  2. 26" qu-ax muni, sedlo kris holm freeride, nastavitelna sedlovka, brzdy magura hs33

    OdpovědětVymazat