Po včerejších velevydařených jedenasedmdesáti kilometrech (na kole, to byla jízda, kurňa!) jsem dnes znovu vybavil jednokolku do téměř finální podoby a rozhodl se předchozí číslo zopakovat. Sice to nebyla taková mňamózní výprava jako v sobotu, ale i tak jsem si to užil...
Vezmu to jen tak letecky, páč je to furt dokola a psát velké články o tom samém okruhu nemá smysl. Trasa vedla více méně pořád po asfaltu, vlastně jsem jel přesně po plánované trase připadající na první den (samozřejmě jsem jel jen část, to bych se někde šolichal jště teďka). Bylo fajné počasí, akorát na krátké tričko. Tedy, podle mé logiky, v podání ostatních to bylo akorát na bundičku :) Už týden jsem na uni neseděl a tak jsem měl trošku obavy, zda mě ke konci nebude něco pobolívat. Na cyklostezce bylo celkem rušno a tak jsem se cestou občas zapovídal s ostatními sportovci, rozdal pár vizitek a přinutil nemálo lidí zírat na mé přibližovadlo.
Celkem jsem najel 70 kilometrů, tedy prakticky stejně co včera na kole. Jel jsem od desíti do šesti. Ke konci už se začínal ozývat rozkrok, ale to jen proto, že můj "prdelní mozol" není ještě takový, jak bych si představoval. Chce to jen trávit víc času v sedle.
Nasedání na naloženou kolku už jsem vypiloval k dokonalosti a to i tehdy, jsem-li po celodenním šlapání unavený. Není to zase taková hrůza.
Co se uchycení bagáže týče, vše drží tak jak má a během jízdy nedochází k nechtěnému přesunu nákladu. Vjezdy do děr jsou teď sice trošku tvrdší, ale jinak je jízda plynulá a relativně bezpečná.
Opravdu se teď snažím každý den nakroutit nějaký ten kilometr. Uvidím jak moc se to za ty dva měsíce zlepší.
V elektronické trase jsem nijak nepokročil - je to děsná otrava. Asi si na to najmu nějakého otroka :)
Příští víkend bych už rád vyzkoušel bivakovací vybavení a během této příležitosti namotat 2x70 km. Dávku budu postupně zvětšovat, páč, nerad to říkám, ale na průměr 60-65km za den se zcela jistě nedostanu. Bude to víc... Klepou se mi kolena jen co to slyším.
Pochybovači se začínají ozývat. Dokonce i můj táta nechce věřit, že to dokážu. Tohle ale jen posiluje mé odhodlání dotáhnout to až do konce. Pochybujte si jak chcete, smějte se tomu jak chcete, nevěřte mi třeba nos mezi očima. Když hlava chce, tělo ji poslechne.
Lidem opačného smýšlení samozřejmě patří můj velikánský dík.
Celkem by me zajimalo co v te elekronicke podobe delas ze to trva tak dlouho?
OdpovědětVymazatPrávě že nic. Nebaví mě to a tak to furt odkládám...
VymazatSpis jsem to myslel tak jestli to nedelas nejak zbytecne moc slozite.
OdpovědětVymazatTo ani ne. Jedna etapa zabere v průměru tak 7 minut. Mohlo to být hotové už stokrát, ale v tomto ohledu jsem kůže líná...
VymazatK cemu vlastne slouzi ta elektronicka podoba? S sebou na cestu si beres akorat papirove mapy, ze, takze kvuli tomu ji nedelas. V prubehu cesty bude treba nekde zobrazena a ty budes nekomu, kdo ji bude mit na starosti, referovat, kde jsi, a on to tam bude zaznamenavat?
VymazatNe, to ne. Je to hlavně kvůli tomu, abych měl +- představu o výškovém profilu (během cesty se to bude zohledňovat) a taky si chci ověřit konečnou vzdálenost. Je mi jasný, že ta skutečná bude pravděpodobně větší, ale jde o to, zda to bude opravdu těch cca 1 900 nebo třeba 2 300 km... to by ale bylo nemilé.
VymazatA v neposlední řadě - případný doprovod bude vědět kudy kam a co se ten den asi tak zrovna pojede.
Jinak je to celkem zbytečné, ale jsem zvědavý na konečný počet nastoupaných metrů. Už teď je to celkem hrozivé :)
Tak to jo. Jsem moc zvedavej, jak dlouho se ti bude darit jet podle casoveho planu. Staci, abys parkrat ujel za den kratsi vzdalenost (nebo se jednou poradne zdrzel) a bude to cele posoupnute. Puvodnimu planu davam max. tyden, pak to vidim na tezkou improvizaci, jak uz to tak u techto podniku byva:)
VymazatJestli ovšem ten první týden přežiju :)
VymazatVerim ve tve schopnosti, takze par tydnu urcite vydrzis, az nelitostna Sumava te zlomi! Tak jako zlomila meho prastryce a pratetu ve tricatem sestem, kdyz se snazili objet Ceskoslovensko na dvojkole.
Vymazattjn sumava bude drsna
OdpovědětVymazat