úterý 3. května 2016

Hliník se odstěhoval do Humpolce!

Humpolec, toto město si budu pamatovat ještě hodně dlouho. Ponaučení pro všechny dálkové unijezdce - nikdy, nildy, nikdy, nikdy, nikdy, nikdy nejezdi na šestatřicítce na Vysočinu! NIKDY!
Ráno nás před odjezdem zastihl déšť a držel se nás s malými přestávkami celý den. Podlehl jsem tedy většinovému návrhu ubytovat se na pokoji a tak jsme se vydali do toho Humpolce. Z celé cesty si pamatuju jenom asi tisíc pokusů o odeslání mašiny a nekonečné kopce nahoru a dolů. Pořád dokola.
Poslední kilometry už jsem ani nedoufal, že se tam někdy dostanu. Nakonec jsem oba parťáky vyslal napřed a zvolnil tempo.
Po ubytování jsme zaskočili na super pizzu a pivo (já jsem si ještě zpestřil menu zmrzlinou). Jsme zničení jak Hirošima. 87 km.

Dvě špice to dneska zabalily

Úplně náhodou jsem našel kešku


Únava je znát

1 komentář: