sobota 6. července 2013

Trénuji, trénuješ, trénujeme

V poslední době se snažím najezdit každý den alespoň nějaké ty kilometry ať už na jednokolce nebo na kole. A daří se. Jezdím společně s Tondou alias Richardem. Vždycky vymyslím nějakou trať a tu pak jedeme.
Nejdřív jsme jezdili asfalt a kopce, pak zase terén a rovinu. Občas jsme se oba dost zapotili, ale aspoň byla nějaká ta sranda :)
Teď pravidelně jezdíváme do Božic pro mlíko. Dneska jsme načepovali celých osm litrů. A dneska byl taky den, kdy jsem poprvé ve své krátké jednokolkařské "kariéře" jel na výlet s cyklistou. Celkem bez mála 25 kilometrů za dvě a čtvrt hodiny v polňačkovém terénu. Dobrý ne? :)



Těch flašek od Coly si nevšímejte. Ani jeden z nás ji nepije ;) Vzali jsme je proto, že jsou to dvoulitrovky...









A na závěr ještě fotečka z minulého výletu.

Všimněte si pekelného soustředění :D

Ultimate wheel - další video

Včera jsem tak nějak experimentoval a vylezlo z toho krátké video o dalších pokrocích na ultimatu. Teď, když už jakž takž zvládám chvíli jet, zjišťuji, že je to nehorázná drtička stehen a kolen. Po pár desítkách metrů jsem grogy a musím si dáchnout...
Kotníkové chrániče už jsou prakticky v pytli. Úplně jsem je prodřel.

Jelikož se mi nechtělo hledat vhodnou "free" hudbu, použil jsem z čiré lenosti jeden kousek z vlastní tvorby...

ODKAZ NA VIDEO

Žádné komentáře:

Okomentovat