středa 10. července 2013

Anketa je u konce

Tak a je to tady! Hlasování v anketě o pokusu o rekord na 29" skončilo. A o kolik že se to mám pokusit? O 120 kilometrů. Tato meta získala bez mála polovinu z celkem 44 hlasů. Upřímně řečeno jsem rád, že nevyhrálo těch 160 km. To bych asi chcípnul. By mě zajímalo, kterých deset chytráků pro to hlasovalo :D
Kvůli bolavému malíčku teď zrovna moc netrénuji, ale po víkendu se na to vrhnu.
Co se týče doprovodu, tak nepojedu sám. Mám hned dva náhradníky :) Můžete se tedy těšit na video, kde budou lítat sakramenty a věty typu "Co jsem si to zase vymyslel!".
Ještě trošku poupravím jednokolku. Chystám se ke koupi taštičky pod sedlo, kde bych mohl vozit duši a nářadí, abych s sebou na krátké výjezdy nemusel furt tahat batoh a taky abych alespoň trošku ubral váhu z nákladu vezeného na zádech. Ono se to nezdá, ale všechno nářadí (8čka a 5ka inbus, 10 a 15 stranový klíč, lepení, centrklíč, pumpa) a duše váží nějaký ten gram a čím míň nákladu na zádech (a na tím pádem i zadku), tím líp.

Děkuji všem zúčastněným!

12 komentářů:

  1. To sis oddechl, co, ze nemusis dat tech 160:)? Tohle asi das, ted jen jestli s vypetim vsech sil nebo budes mit choutky cislo dale navysovat...

    OdpovědětVymazat
  2. A jak! Zpočátku jsem přemýšlel, zda to tam mám vůbec dávat, ale pak jsem si řekl, že to nejspíš stejně nevyhraje a tak jsem to tam prdnul. A pak jsem se hodně divil, když mezi prvními hlasy převládalo 160 km! :D
    Uvidíme jak se věci vyvinou. Dle mého názoru to nebude procházka růžovým sadem. Už těch 85 bylo tak tak. Ale těším se a jsem nesmírně zvědavý, na jakém čísle se tachometr zastaví. Doufám, že to nebude 99...

    OdpovědětVymazat
  3. Kdyz si vyberes den s, pro tebe, vhodnym pocasim, trasa bude bez zbytecnych stoupani, duse poradne nahustena a nebudes se cestou prilis zdrzovat s vselijakymi pohostinnymi domorodci, tak to zrejme doklepes...

    OdpovědětVymazat
  4. Ale když ty zastávky na pokec s domorodci jsou na tom to nejlepší... A nevím jak tobě, ale mě se na betonové duši nejezdí zrovna moc dobře.
    Já už to nějak zařídím. Teď jdu jezdit, je tam celkem přijatelné klima :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vykecavat si muzes na bezne projizdce, ted jdes na rekord.
    Ja mam tvrde kolo rad a pokud chces po ceste co nejvice setrit energii, tak si ho poradne nahustis take...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stejně neodolám. Tak já taky nejezdím po ráfku. Ale víc než 3 BARy tam nedávám. Pak už totiž cítíš každý kamínek, špatně se pruží hrboly a kostitřas ti taky té energie moc neušetří...
      Rozhodně bych tam ale nenaflákal těch 5,6 co je napsáno jako max. tlak na plášti.

      Vymazat
    2. Aha, ja si tam dal posledne 2 bary a prislo mi to tvrde dost, takze mekke kolo asi nebude tvuj pripad:)

      Vymazat
    3. 2 bary? Tak ty mi mluv něco o šetření energie...

      Vymazat
    4. Jenze ja vazim mene nez ty a na mych 30 km tohle neni potreba resit. Navic muj 2,5" plast lepe drzi tvar nez ta tvoje galuska:)

      Vymazat
    5. Mám návrh. Vyzkoušej si ujet alespoň 50 km s tou tvou gumou a pak mi zkus dávat rady ;)
      A moje Karma váží skoro polovinu co tvůj Dissent, což samo o sobě ušetří spoustu energie. Ne nadarmo se říká, že co deset gramů na kole, to deset deka na celkové váze.

      Vymazat
    6. A mas snad pocit, ze rada ohledne radne nehustene pneu je chybna?

      Vymazat
    7. Za předpokladu, že za řádný tlak považuješ 2 bary, pak ano... Ale fajn, myslels to dobře.
      Jenomže velký tlak prostě není to pravé ořechové. Na nějakých monstrózních vzorcích možná. Tam totiž pruží i ta směs. Ale ne jemnějších vzorcích prostě cítíš úplně všechno a zadek pak bolí mnohem dřív. Vyzkoušeno ;)

      Vymazat