neděle 3. srpna 2014

NJKČR - video

Tak jsem se hecnul a zamakal na videu, páč mám celkem dobrou motivaci. Jakou přesně, to nebudu prozrazovat. Však se dozvíte. Bylo to ale taky proto, že na mě zleva zprava dorážely neustálé připomínky typu "A kdy už to bude?". Představuji tedy první díl z dvoudílného "seriálu" o objezdu České republiky na jednokolce.
Jelikož jsem přešel na novou videotechniku, je video trošku rozměrnější, což totálně nepochopil upload našeho internetového připojení. YouTube na mě řval, že nahrání videa bude trvat 45 hodin. 45 hodin! Takže jsem v zájmu některých nedočkavých lidí jel padesát kiláků na kole, abych použil kamarádův rychlejší internet. Dík Stando ;)
Video je spíš takového povídacího rázu. Časem přibudou i anglické titulky. Zjistil jsem, že mám spoustu, ale opravdu spoooustu materiálu a že všechno to tam prostě nacpat nemůžu, páč by z toho byl nefalšovaný celovečerák. Tak tedy příjemnou zábavu.
Snad jen můžu dodat, že druhá půlka už bude trochu dramatičtější...


A jelikož to tady ten stupidní vyhledávač nemůže najít, naleznete video pod TÍMTO odkazem.

3 komentáře:

  1. A v pristim dilu, mile deti, doveze flajkros naradi a ... a jak to cele dopadlo si budete muset jeste (par tydnu?) pockat.
    Dobre to bylo, v druhem dilu nesetri s materialem a udelej ho delsi, tohle v pelechu prijemne uvelebenemu cloveku utece jak voda a uz aby zase vstaval a shanel se po necem dalsim;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ještě nějakou chvíli to bude trvat, ale nevisí to jenom na mé maličkosti. Tebe tam samozřejmě dávat nebudu :D :D Přece si vzpomínáš, že jsem to opravil smrkovou větví a tím slepýšem, kterého jsme potkali...
      Původně měl být další díl už příští týden, ale vyskytly se menší komplikace mezinárodního rozměru ;)

      Vymazat
    2. Vsak to nespecha, vzdyt s psanim jsi porad na zacatku, tak proc by veskere video melo byt na svete tak rychle... Pekne si s tim pohraj, at mas na CSFD dobre hodnoceni.

      Vymazat