tag:blogger.com,1999:blog-8500132199230045940.post8019714667972370438..comments2023-12-31T10:19:19.194+01:00Comments on Na jednokolce kolem kousku světa: Mé doposud nejlepší narozeninyTommyhttp://www.blogger.com/profile/14403371521093844734noreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-8500132199230045940.post-42229810155112568942013-05-07T22:22:47.378+02:002013-05-07T22:22:47.378+02:00Tak jestli narozeniny, tak přeji vše nejlepší, co ...Tak jestli narozeniny, tak přeji vše nejlepší, co nejvíce nejlepších zážitků na jednokolkách a ať dosáhneš svého cíle a projedeš bez nehod tu naši krásnou zem :)night.shinehttps://www.blogger.com/profile/03299751146832232884noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8500132199230045940.post-42197157282024431622013-05-07T09:56:28.115+02:002013-05-07T09:56:28.115+02:00Tak to je fakt síla! :D
Jo však já tě nenutím. Pro...Tak to je fakt síla! :D<br />Jo však já tě nenutím. Pro začátek jsou ty 145ky ideální. Ono pokud pak budeš jezdit tvrdší terén a nebudeš dávat 60km dávky, tak budou lepší než ty 125ky. Nám jde o dojezd a hlavně rychlost. Tudíž proto kratší kliky.Tommyhttps://www.blogger.com/profile/14403371521093844734noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8500132199230045940.post-61350413359192991822013-05-07T09:26:44.205+02:002013-05-07T09:26:44.205+02:00Kdyz jsem si pred lety kupoval tu Crossku, tak na ...Kdyz jsem si pred lety kupoval tu Crossku, tak na ni zrovna prestali standardne davat 170 mm kliky - to muselo byt pri normalni jizde naprosto otresne:)<br />Na 29" nic kratsiho nez 145 zatim urcite nechci, vzdyt na poslednim jezdeni jsem mel misty problem to uslapat i za soucasneho stavu.<br />Na stare uni uz se nic menit nebude. Vse je do sebe po tech letech pevne zakousnute a ja jsem rad, ze to drzi. Pokusy se budou delat jiz jen s novou a to az po radnem zauceni:)flycrosshttps://www.blogger.com/profile/16417916463238991155noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8500132199230045940.post-55946112669162656542013-05-07T08:42:53.696+02:002013-05-07T08:42:53.696+02:00Hele, asi tak. Pro osvojení 29" rozhodně dopo...Hele, asi tak. Pro osvojení 29" rozhodně doporučuji ty 145ky. Ovládání je pak citlivější a hlavně bez prodlevy. S těma krátkýma chvilku trvá než se rozjedeš/zastavíš (s brzdou to ovšem není problém). Mají určitou setrvačnost a člověk musí tak trochu myslet dopředu.<br />Náročnější terén nejezdíme a ani není v plánu takže s tím zkušenosti nejsou. Každopádně logicky bych řek, že v kopcovitém terénu (nějaké nezpevněné cesty atd.) budou asi na pytel. Ale třeba na rozbité polňačce doslova přes ty nerovnosti lítáš. Kolo se přes ně prostě jen přehoupne. A nejlepší jsou stopy od traktoru :)<br />Pokud nevyjíždíš zrovna na nějaký Grossglockner, stačí jen držet rychlost a na kopec se dostaneš...<br />Idling a couvání jdou logicky o dost hůř.<br />Divím se, že na 24" dávají takový dlouhány. Musíš se našlapat jako blázen.<br />Klidně to zkus hele. Ty kliky nejsou zas tak drahý. Hliníky od QU-AXu stojí 490 Kč. Na tu 24" bych možná zkusil i 114 mm.Tommyhttps://www.blogger.com/profile/14403371521093844734noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8500132199230045940.post-43296501487701601492013-05-07T08:10:57.535+02:002013-05-07T08:10:57.535+02:00Fakt jsou ty o 2 cm kratsi kliky pri bezne jizde t...Fakt jsou ty o 2 cm kratsi kliky pri bezne jizde tak velky rozdil? A pokud jsou o tolik lepsi na rovince, jsou pocitove zase o tolik horsi, kdyz clovek jede treba v narocnejsim terenu a potrebuje mit co nejvetsi "torque"?flycrosshttps://www.blogger.com/profile/16417916463238991155noreply@blogger.com